Η Funkmartini μετονομάζεται σε Uala

Tags
Press Releases

Θέμα

Η Funkmartini μετονομάζεται σε Uala

Ημερομηνία

Η Funkmartini μετονομάζεται σε Uala και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την επιχείρηση. Η εταιρεία ανακοινώνει επίσης την ενοποίηση με τη λειτουργία Reserve with Google.

Η Funkmartini, το πρώτο SaaS enabled marketplace στο χώρο της ομορφιάς στην Ελλάδα, μετονομάζεται σε Uala και γίνεται επίσημα μέλος - και μέσω του ονόματος - του ιταλικού ομίλου UALA.

Η Uala, η οποία επένδυσε στην ελληνική εταιρεία το 2017, κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της ομορφιάς και της ευεξίας στη Νότια Ευρώπη, παρέχοντας ένα προηγμένο ψηφιακό λογισμικό διαχείρισης για επιχειρήσεις ομορφιάς και spa. Η Uala δραστηριοποιείται σήμερα σε Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία και Ελλάδα με περισσότερους από 10.000 ενεργούς πελάτες και κατέχει σημαντικές συνεργασίες όπως η Wella, η Aveda και η TIGI. Το όνομα UALA προέρχεται από την ιταλοποίηση της γαλλικής λέξης «voilà», έκφραση που χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδηλώσει την αίσθηση της ικανοποίησης όταν κάτι έχει ολοκληρωθεί και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό.

 

 

Η Funkmartini γίνεται UALA Greece

Νέα ταυτότητα για την Funkmartini

«Η εξελισσόμενη ταυτότητα της Funkmartini αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία μας να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε στον Ελληνικό χώρο των online ραντεβού περιποίησης καθώς και της ψηφιοποίησης & οργάνωσης των κομμωτηρίων και κέντρων αισθητικής αλλά και να φέρουμε νέες μεγάλες συνεργασίες» αναφέρει η Αλεξία Κωτσή, Co-Founder & CEO της Funkmartini.

Η αλλαγή αυτή αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία, η οποία φιλοδοξεί να εισάγει νέες δυνατότητες και λειτουργίες, τόσο για τους χρήστες, όσο και για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ομορφιάς στην Ελλάδα. Παράλληλα, όλα τα υπάρχοντα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα μέσα από τις σελίδες uala.gr, business.uala.gr, manager.uala.gr & τις εφαρμογές για iOS & android.

UALA Reserve with Google

Μαζί με το rebranding, η Uala ανακοινώνει και την ενσωμάτωση της λειτουργίας Reserve with Google, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να κλείσουν το ραντεβού τους με λίγα μόνο κλικ, απευθείας από την Αναζήτηση Google ή τους Χάρτες Google. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να επιβεβαιώσουν το ραντεβού τους στις επιχειρήσεις ομορφιάς μέσω της Google, απλουστεύοντας τη διαδικασία κράτησης στον τομέα της ομορφιάς, ο οποίος τελευταία γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη όσον αφορά την ψηφιοποίηση. Αφού πληκτρολογήσουν το όνομα της επιχείρησης στην αναζήτηση της Google, οι χρήστες θα πρέπει απλώς να κάνουν κλικ στο κουμπί "Κράτηση" και να ολοκληρώσουν την κράτηση με λίγα κλικ. Παράλληλα, και οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα επωφεληθούν από την ενσωμάτωση με τις διαδικτυακές αναζητήσεις, καθώς θα κερδίσουν επιπλέον διαδικτυακή προβολή, αξιοποιώντας την προσέγγιση χρηστών της Google. «Σε μια πολύ κατακερματισμένη αγορά ομορφιάς, που αποτελείται κυρίως από μικρά κομμωτήρια, η ενσωμάτωση με τη λειτουργία Reserve with Google κρίνεται απαραίτητη, καθώς επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βασίζονται σε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, χωρίς να επενδύουν χρόνο και πόρους στο δικό τους ιστότοπο», επισημαίνει ο Alessandro Bruzzi, Διευθύνων Σύμβουλος της Uala. «Οι χρήστες, από την άλλη πλευρά, θα έχουν ένα επιπλέον εργαλείο για να κλείσουν ραντεβού με λίγα κλικ, απευθείας μέσω της Google». Η ενοποίηση της Uala με το Reserve with Google είναι προς το παρόν διαθέσιμη στην Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, την Ελβετία, τη Γαλλία και το Βέλγιο.

UALA online bookings

Σχετικά με την Funkmartini

Η Funkmartini ιδρύθηκε το 2013 από τον Γρηγόρη Σταματόπουλο, την Αλεξία Κωτσή και τον Χριστόδουλο Παπαχρήστου. Είναι ένα SaaS (Software as a Service) enabled marketplace στον χώρο των υπηρεσιών ομορφιάς και περιποίησης για να εξυπηρετεί πελάτες που θέλουν να κλείσουν το ραντεβού τους online, 24 ώρες το 24ωρο. Ξεκινώντας από την Αθήνα, η Funkmartini συνεργάζεται με περισσότερα από 1.600 σημεία ομορφιάς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα, αλλά και να συνεχίσει να ηγείται της δημιουργίας της τεχνολογικής εποχής στον χώρο της ομορφιάς.

Σχετικά με την UALA

Η Uala είναι ο κορυφαίος ιστότοπος και εφαρμογή στη Νότια Ευρώπη αφιερωμένη στη βιομηχανία ομορφιάς, επιτρέποντας στους χρήστες να κλείσουν το ραντεβού ομορφιάς τους με λίγα μόνο κλικ, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Η Uala παρέχει επίσης ψηφιακή ατζέντα και λογισμικό διαχείρισης σε κομμωτές, αισθητικούς και επαγγελματίες ομορφιάς, οι οποίοι μπορούν να διαχειρίζονται ραντεβού σε πραγματικό χρόνο και να φροντίζουν τη δραστηριότητα της επιχείρησής τους σε όλους τους τομείς με εύκολο τρόπο. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2015 στην Ιταλία και είναι πλέον παρούσα με χιλιάδες κομμωτές, σπα και επιχειρήσεις ομορφιάς σε τέσσερις άλλες ευρωπαϊκές αγορές: Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα.