Όμιλος ESTÉE LAUDER HELLAS εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού 21'

Tags

Press Releases
Νεα

Θέμα

Εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού 2021 από την ESTÉE LAUDER HELLAS

Ημερομηνία

Το φετινό συλλεκτικό βραχιόλι του DUKA και η νέα καμπάνια με την Ελληνίδα πρέσβειρα της εκστρατείας, Ελένη Μενεγάκη. 

«Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους.»

Η Estée Lauder Companies είναι μια εταιρεία που εμπνέεται από την Ομορφιά και Πορεύεται με Αξίες. Εδώ και 29 χρόνια, η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί και δεσμεύεται στην αρχική αποστολή της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. Στόχος της εκστρατείας είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για τη ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη.
 

Εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Estée Lauder Hellas

Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 99 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποία συμβάλουν θετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρα και κάθε κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούμαστε. Αυτή τη χρονιά, περισσότερο από κάθε άλλη, θα πρέπει να ενωθούμε για να βοηθήσουμε να τελειώσει αυτή η νόσος για όλους, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι ο γυναικείος καρκίνος του μαστού είναι πλέον ο πιο διαγνωσμένος καρκίνος στον κόσμο, με εκτιμώμενα 2.3 εκατομμύρια νέα κρούσματα.

Στην Ελλάδα, ο όμιλος Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 αποκλειστικά με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet το οποίο αποτελεί ένα σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο. Τα έσοδα από την πώληση του, συμβάλλουν σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

O Dukas φέτος εμπνέεται από την «πλαστικότητα» της εμβληματικής ροζ κορδέλας και δημιουργεί ένα βραχιόλι ωδή στην θηλυκότητα. Οι ανάγλυφες πτυχώσεις σε ροζ σατινέ απόχρωση σε συνδυασμό με το σχήμα του βραχιολιού, δημιουργούν ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα. Η ροζ κορδέλα πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό που φέρει εσώγλυφο το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon και συμπληρώνεται από το υπόλοιπο μέρος του βραχιολιού σε ασημί μεταλλικό φινίρισμα.

Η Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού, είναι και φέτος το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή Duka, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2021 συμβάλλοντας στην διάδοση του μηνύματος: #TimeToEndBreastCancer

Ελένη Μενεγάκη πρέσβειρα της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού 2021 από τον όμιλο Estée Lauder Hellas

Τα βραχιόλια θα διατίθενται από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10.50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το site esteelauder.gr αλλά και από το δίκτυο φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphin.

Τα έσοδα από την πώληση του Pink Ribbon Bracelet χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Η Estée Lauder Hellas, είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για τη συμβολή της στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, καθώς μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.

Αποκτήστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή του Duka και λάβετε κι εσείς μέρος στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, συνεισφέροντας τόσο στις δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, όσο και στη διάδοση του μηνύματος.